چند اسموتی مناسب فصل سرما

به نام خدا

 

 

چند اسموتی مناسب فصل سرما :

با سرد شدن نسبی هوا و شروع فصل پاییز در نظر داریم شما را با چند اسموتی خوشمزه و مقوی آشنا کند تا با تقویت سیستم بدن خود از بیماری هایی که فصل سرما چون سرماخوردگی و … در امان باشید .

 

فودکافی

 

گفته می شود مصرف ویتامین C و ویتامینD به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. به همین دلیل شما می بایست به اندازه کافی میوه و انواع آبمیوه‌های طبیعی استفاده کنید و همچنین یکی از راهکارها موثر ترکیب انواع مغز ها و دانه های آجیل به آبمیوه های طبیعی است . ( چند اسموتی مناسب فصل سرما به سبک فود کافی )

 

 

 نعناع :

همانطور که می دانیم نعناع گیاهی معطر و معروف به خوشبو کننده دهان می باشد و همچنین از این گیاه برای ضدنفخ و بهبود مشکلات گوارشی نیز استفاده می شود .

فودکافی

مواد لازم برای اسموتی نعناع :

برگ نعناع تازه چند برگ ، موز یک عدد ، عصاره وانیل نصف قاشق مربا خوری ،
توفوی نرم یا ماست کم چرب یک چهارم فنجان ، شیر سویا ساده یک چهارم فنجان،آب بادام هندی یک چهارم فنجان ،

طرز تهیه  :

برای تهیه این اسموتی خوشمزه ابتدا همه مواد را آماده و در یک مخلوط کن می ریزیم و خوب اجازه می دهیم مخلوط و ترکیب بشوند . اسموتی نعناع شما آماده سرو است . نوش جان

 

فودکافی

 کره بادام زمینی :

اگر دنبال یک اسموتی مقوی و خوشمزه هستید ما به شما اسموتی کره بادام زمینی را پیشنهاد می دهیم که یک نوشیدنی خوب و عالی است . این اسموتی به عضله‌سازی و تامین پروتئین کسانی که قصد اضافه وزن دارندنیز کمک می‌کند.

مواد لازم برای اسموتی کره بادام زمینی :

شیر نصف فنجان ، آب نصف فنجان ، موز یک عدد ،کره بادام زمینی خام دو قاشق غذاخوری ،دانه‌های چیا دو قاشق غذاخوری،

طرز تهیه :

برای تهیه این اسموتی مواد را داخل مخلوط کن ریخته و همه را میکس می کنیم تا کاملا ترکیب شود و آماده سرو . ( این اسموتی یک میان وعده مناسب برای شماست )

فودکافی

 زنجبیل :

یکی از اسموتی های پر طرفدار مخصوصا در فصل سرما می باشد و چون دارای طبعی گرم است ، خواص درمانی زیادی برای سلامتی بدن دارد.

فودکافی :   طرزتهیه قهوه کلدبرو

مواد لازم برای اسموتی زنجبیل :

زنجبیل رنده شده یک قاشق چای خوری ، موز نصفی ( و به صورت تکه شده و منجمد ) جوز هندی یک سوم قاشق چای خوری ، ملاس یک قاشق غذاخوری ، ملاس نوعی شیره قند غلیظ می باشد ) ماست یونانی ساده یک فنجان ، دارچین یک چهارم قاشق چای خوری ، کره بادام زمینی خام دو قاشق غذا خوری ، قطعه های یخ یک فنجان ، هل یک چهارم قاشق چای خوری ،

طرز تهیه  :

برای تهیه آن  می بایست مواد را در یک مخلوط کن بریزیم تا خوب مواد مخلوط شود وقتی ترکیب شدند می توانید سرو کنید . نوش جان ( نکته قابل توجه اگر ملاس ندارید به جای آن از عسل استفاده کنید چرا که ملاس و عسل هر دو از فیبربالایی برخودار هستند و یکی از بهترین جایگزین ها برای شکر در نوشیدنی ها هستند )

سیب سرخ :

در فصل سرما یکی از میوه های موجود در بازار سیب سرخ است که برای دور همی و مهمانی می توانید سرو کنید .

مواد لازم برای اسموتی سیب سرخ :

سیب سرخ یک عدد ،ماست کم چرب یک دوم فنجان ، جوز هندی یک چهارم قاشق چای خوری ، وانیل یک چهارم چای خوری ، شکر یک قاشق چای خوری، دارچین یک چهارم قاشق چای خوری ، قطعه های یخ یک فنجان ،

 

فودکافی

طرز تهیه :

برای تهیه این نوشیدنی مناسب زمستانی همه مواد و ترکیبات را در یک مخلوط کن ریخته و با هم میکس می کنیم و سپس داخل ظرف مناسب ریخته و در فریزر قرار می دهیم تا کامل سرد شود و بعد از مدتی مواد را در لیوان می ریزیم و با خامه و دارچین تزئین می کنیم . نوش جان ( همچنین اگر می‌خواهید اسموتی شما طعمی متفاوت‌تری داشته باشد، به آن کیوی اضافه کنید که برای سیستم گوارش نیز مفید است )
صفحه نخست 
تولیدمحتوا تیم چینود

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها